მუსიკა ყოველთვის თან დამდევს და ეს ძალიან მსიამოვნებს. ახლა Aerosmith- Girls Of Summer-ს ვუსმენ და ამ სიმღერასთან ერთად მეც მხიარული ვხვდები. მიხარია,რომ არსებობს ისეთი მუსიკა,რომელსაც ნებისმიერ დროს შეუძლია კარგად გაგხადოს, ცეკვა მოგანდომოს და უბრალოდ იმხიარულო. ყველა მუსიკას თავისი დრო აქვს. ალბათ შესაფერის დროს უფრო მეტად მოგწონს იგი. ახლა,როცა ამინდებიც გამოვიდა და თანაც ზაფხული ახლოვდება Girls of Summer სწორედ,რომ შესაფერისია. მისი ტექსტი უკვე მთელი დღეა თავში მიტრიალებს თან ვღიღინებ.

რა მოხდებოდა,რომ ერთი დღე სულ სხვანაირად გამეტარებინა ვიდრე ჩემი ყოველდღიური ცხოვრებაა? არ ვიცი,მაგრამ ალბათ ძალიან საინტერესო იქნებოდა მთელი დღე აკეთო ის,რაც არასოდეს გაგიკეთებია. არასოდეს მიცდია,მაგრამ ერთ დღესაც ჩემი დრო მოვა. მინდა უბრალოდ ვიბედნიერო და ვიფიქრო მხოლოდ საკუთარ ბედნიერებაზე და არა იმაზე თუ რას იფიქრებს სხვა. კაცმა,რომ თქვას ძნელიც კი არის სხვის აზრი არ გაინტერესებდეს და ეს არ გზღუდავდეს. მე თუ მკითხავთ ცხოვრებაში ერთხელ მაინც უნდა მოეშვა სხვაზე ფიქრს.. ასე კი ვფიქრობ,მაგრამ მე თვითონაც არ გამომდის. რა ვქნა? თქვენც ასე ხართ?

პატარა ცვლილება არის ჩემს გემოვნებაში. მუსიკასთან დაკავშირებით. ვხვდები,რომ აღარ მომწონს ის რაც ადრე მომწონდა. ყოველ შემთხვევაში იმის ნაწილი მაინც. ახლა რაღაც უფრო მეტი მინდა. ისეთი რაც ჩემამდე მოაღწევს და ამაღელვებს. ასეთი მუსიკა სულ სხვაა. ეს ცვლილება მომწონს კიდეც. იმედია ასე გაგრძელდება და უფრო მეტად შემიყვარდება Deep Purple, Pink Floyd, Aerosmith, Metallica, Judas Priest, Rolling Stones და კიდევ ბევრი. უბრალოდ რა ჩამოთვლის. მიხარია,რომ არსებობს მუსიკა. მიხარია,რომ ვარსებობ მე.
მინდა ჩემი სასიამოვნო განწყობა კიდევ დიდ ხანს გაგრძელდეს..

I go crazy, crazy, baby, I go crazy
You turn it on then you’re gone, yeah, you drive me
Crazy, crazy, crazy for you, baby
What can I do, honey, I feel like the color blue

One thought on “

  1. ჰმმმმმ, რა ჯობია პინკ ფლოიდს, ფარფლს ❤ სიგიჟემდე მიყვარს და ძალიან კარგია, რომ მათ უსმენ ❤

Leave a Reply

