სტილი

ჩაცმის სტილი ადამიანის იმიჯის ერთ-ერთი ელემენტია.სტილი განისაზღვრება ასაკით,სოციალური მდგომარეობით,პროფესიით და ა.შ. 

ჩემი სტილი  ალბათ ჩვეულებრივი სტილია.ზაფხულში შორტები,კედები და მაისური ხოლო ზამთარში სვიტერი,ჩექმა და ქურთუკი,თუმცა მე ჩემი სტილისგან რადიკალურად განსხვავებული სტილი მომწონს:ელეგანტური კაბები,მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელები,ბლუსები მოკლედ ქალური ჩაცმულობა მომწონს ძალიან,თუმცა არც სპორტულზე ვიტყოდი უარს.

ვარსკვლავების ჩაცმულობიდან განსაკუთრებით მომწონს ბლეიკ ლაივლის სტილი.იგი ყველგან კარგად იცმევს წითელ ხალიჩაზეც და ქუჩაშიც.ჩემი აზრით ორიგინალური სტილი აქვს.ბლეიკი სხვა ვარკსვლავებისგან განსხვავებით არ ცდილობს იმას,რომ თავისი ჩაცმულობით ყურადღება მიიქციოს.მას აცვია ის რაც მოსწონს და რაც მთავარია უხდება.

ზოგიერთი სურათი სერიალის კადრებიდან არის…

 

3 thoughts on “სტილი

  1. მე ასე ერთი ადამიანი არ მყავს რომლის ყველა ჩაცმულობაც მომწონს ხოლმე ხან რა მომეწონება ხან რა

Leave a Reply

